Rabobank blijft hoofdsponsor het Park

30-8-2014

Cultuur brengt mensen samen. Als culturele middenstip van West-Friesland haalt Schouwburg het Park jaarlijks vele voorstellingen naar West-Friesland. In de laatste tien jaar genoten al meer dan één miljoen bezoekers van het rijke aanbod. De Rabobank ondersteunt de ambitie van het Park om cultuur toegankelijk te maken voor iedereen. Daarom blijven zij ook de komende drie jaren als hoofdsponsor betrokken bij Schouwburg het Park. Op 28 augustus ondertekenden Tom van Roon (directeur Bedrijven Rabobank Hoorn-Midden Westfriesland) en Roel Vente (directeur Schouwburg het Park) een nieuw uitgebreid sponsorcontract.

Coöperatiefonds
De sponsoring gaat verder dan alleen een logo op de tickets of het organiseren van relatie-evenementen. Tom van Roon, directeur bedrijven, zegt hierover: ‘De Rabobank is een coöperatieve bank die iets wil toevoegen aan de regio. Vanuit dansscholen, musicalverenigingen, de operette vereniging, maar ook bijvoorbeeld het Ouderenorkest is veel behoefte is om jaarlijks een professionele voorstelling te geven in het Park. Een deel van het sponsorcontract bestaat eruit dat we vanuit ons coöperatiefonds deze verenigingen helpen dit mede mogelijk te maken.’

Roel Vente, directeur van het Park: ‘We zijn ambitieus en willen de komende jaren groeien. Nog betere voorstellingen, meer bezoekers en vooral meer verbinding met de regio, de culturele verenigingen en bedrijven. De Rabobank draagt het Park al jaren een warm hart toe. Het feit dat zij onze ambitie ondersteunen, is een compliment voor het team, goed voor de cultuur in Westfriesland en daardoor ook voor de Westfriezen.’