Vierde VVV-informatiepunt bij Van der Valk Hotel Hoorn

18-03-2015

HOORN - VVV Hart van Holland opent het vierde informatiepunt van Hoorn bij Van der Valk Hotel Hoorn. Dat maakten Ben Tap (wethouder gemeente Hoorn), Gert van der Valk (directeur Van der Valk Hotel Hoorn) en Marcel Serlier (regiodirecteur VVV Hart van Noord-Holland) op dinsdag 17 maart bekend tijdens de opening van het toeristisch seizoen.

 

Ondernemend West-Friesland organiseert dit jaar de opening van het toeristisch seizoen in Hoorn. Hier komen veel partijen bijeen die betrokken zijn bij de toeristisch-recreatieve branche in Westfriesland. Tijdens deze bijeenkomst openden wethouder Ben Tap, Gert van der Valk en Marcel Serlier (VVV) het vierde VVV-informatiepunt in Hoorn bij Van der Valk Hotel Hoorn.

 

Wethouder Ben Tap: ‘Dit is weer een belangrijke stap in de ontwikkeling van het toerisme in Hoorn. Wij willen dat bezoekers en toeristen op de juiste plekken in onze stad terecht kunnen voor informatie over Hoorn en de regio. Met dit vierde informatiepunt kunnen mensen dit in de haven, in het centrum, bij het station en nu ook bij de A7 vinden. Daarbij kunnen wij door dit soort partnerschappen ook meer geld en tijd vrijmaken voor toeristische promotie van Hoorn en de regio.’

 

Gert van der Valk: ‘Wij zijn heel blij met deze samenwerking met de gemeente Hoorn en VVV Hart van Noord-Holland. Wij willen dat onze gasten zich thuis voelen in ons hotel, maar ook in onze stad en de regio. Dit VVV-informatiepunt in ons hotel zorgt ervoor dat onze gasten niet eerst op stap moeten voor die informatie. Zij kunnen alle informatie hier onder één dak vinden, en kunnen ook hun uitstapjes van hieruit regelen. Wij zien het als een belangrijke extra service voor onze gasten en bezoekers.’

 

Marcel Serlier: ‘Met dit vierde informatiepunt vergroten we de zichtbaarheid van de VVV in Hoorn. Hotel van der Valk is een uitstekende locatie en partner die de toeristische informatie goed kan overbrengen en daarnaast dienstverlening en hospitality hoog in het vaandel hebben staan. Samen met de gemeente Hoorn zoeken wij dit soort samenwerkingen, zodat wij als VVV een meer coördinerende rol kunnen spelen en meer aandacht kunnen besteden aan regiomarketing.’


Reacties
Reactie: (Jan Koelemeij)
19-3-2015, 10:09
Goeie zaak. In plaats van 1 centraal VVV-kantoor servicepunten op plekken waar veel toeristen komen.