Vakantieveilingen veilt John de Mol

25-04-2016

VakantieVeilingen viert de lente en doet dat met een wel heel bijzondere veiling. De grootste veilingsite van Nederland veilt namelijk niemand minder dan Johnny de Mol. Wil jij je laten bedienen door de televisiepresentator bij een luxe villa met zwembad? Dan is dit je kans. Vanaf dinsdag kun je online bieden op deze ultieme lente-date met Johnny.


Stel de Nederlander voor de keus: het is lente en je mag iets doen met een bekende Nederlander, wat kies je? Een interessante vraag volgens VakantieVeilingen, die een groot onderzoek deed naar lenteactiviteiten en BN’ers. Wat blijkt? Bij zowel mannen als vrouwen is Johnny de Mol grote favoriet om een dagje mee door te brengen. Het liefst bij het zwembad van een luxe villa. Laten we het volledig aan de verbeelding van het publiek over, dan lopen de suggesties uiteen van een keurig etentje tot een spannende massage.
 
Lachen met Johnny
Humor blijkt ook belangrijk voor de keuze met wie we op stap gaan. Zo wordt Johnny door bijna de helft van de Nederlanders als iemand gezien met wie je echt kunt lachen. Ook Ruben Nicolai, Chantal Janzen en Geraldine Kemper eindigen hoog in de ranglijst van favoriete dates. Nicolette van Dam is de serieuzere keus, over haar wordt namelijk vooral gedroomd.
 
Bieden op Johnny
Vanaf dinsdag 26 april 8:00 uur kan iedereen meebieden op deze ultieme lente veiling viavakantieveilingen.nl/johnnydemol.
 
Meer informatie: www.vakantieveilingen.nl (http://www.vakantieveilingen.nl)
 
Over VakantieVeilingen
VakantieVeilingen is met gemiddeld 7 miljoen bezoekers per maand de marktleider op het gebied van online veilingen van vakanties en vrijetijdsarrangementen. Dagelijks staan er honderden verschillende veilingen live: van dagjes uit tot complete zonvakanties en van avondjes uit naar het theater tot heerlijk ontspannen in een sauna naar keuze. Consumenten bepalen zelf hun prijs voor het arrangement en kunnen altijd en overal meebieden via de website of app. Op VakantieVeilingen staan fun, inspiratie en het spel van het winnen centraal. Met de introductie van VakantieVeilingen in 2007 heeft Emesa online shopping ‘fun’ gemaakt. Alleen al in 2014 zijn al meer dan 4 miljoen mensen met VakantieVeilingen weggeweest.

VakantieVeilingen is onderdeel van Emesa. Emesa wil de manier waarop mensen online shoppen, leuker en spannender maken. We zijn trots op ons succes. We hebben jaarlijks meer dan 110 miljoen bezoekers, 5 miljoen tevreden kopers en al 5 jaar op rij de prijs voor Website van het Jaar.

vak.veil.(1) vak.veil.(1)