Jaarverslag Intermaris: terugblik op 2017

09-08-2018

Intermaris blikt met publicatie van het jaarverslag terug op 2017. De woningcorporatie schrijft op haar website, dat vorig jaar de schep in de grond ging en de organisatie op de schop. In het gepubliceerde jaarverslag vindt u een overzicht van belangrijkste activiteiten van Intermaris in het afgelopen jaar. Samen met bewoners is vorm gegeven aan renovaties en onderhoud. Verder zijn woningen verduurzaamd en gesloopt.

”De vraag naar meer, betere en goedkopere woningen is groot. Wij werkten hieraan met huurdersverenigingen en gemeenten. We hebben hiervoor duidelijke prestatieafspraken gemaakt. Onze organisatie is ook ingrijpende gerenoveerd. Hierbij hebben we afscheid genomen van collega’s. De organisatie is nu beter ingericht op dienstverlening waarin de huurder centraal staat en de kosten lager blijven. Intermaris is en blijft een echte volkshuisvester die de toekomst aan kan”, aldus Intermaris.

Jaarverslag 2017 (https://www.intermaris.nl/uploads/tx_dddownload/Intermaris_-_jaarverslag_2017_-_comp.pdf)

Samenvatting jaarverslag 2017 - Infographic (https://www.intermaris.nl/uploads/tx_dddownload/Infographic_jaarverslag_2017.JPG)

Bron: https://www.intermaris.nl/

Gebouw Intermaris Gebouw Intermaris